Veckan

tjo bree!
söndagen blev inte som jag hade tänkt mig, jag blev inte ledig som jag hade trott utan jag var tvungen att följa med till stallet, men väl där så glömmde man allt och var bara glad att få träffa sin häst.
restan av veckan såg ut som jag planerade, i tisdags så hoppade jag, det gick helt okej. Men fan vad han e rädd för vatten mattan! han kan inte ens trava förbi den! vi hoppade studs och kombinationer. och så hade vi ett hinder på c volten (vatten mattan) och två hinder på a volten så man hoppade som i en båge.
studsen var en tre studs och kombinationer bestod av bom, hinder, bom, hinder, bom. det var faktiskt kul, förut så hatade jag kompinationer för jag var inte så bra på att se ett avstånd men nu har jag blivit bättre och jag kom rätt typ alla gånger :)
I onsdags så var jag i stan med bara Amanda för Malin är i uppsala :/ men men, det var trevligt. i började med att gå in på stadium och kolla på converse för Amanda ska köpa nya men hon vet inte vilken färg hon ska ha. tyvär så satt vi bara där och snackade och sen gav vi oss iväg mot Thomas Sabo, där jag köppte två berkocker :) en med körsbör och en med ett par röda ballerina skor :D
efter det var vi hungriga och vi bestämde oss för att gå till donken, väl där så åt vi om så pluggade vi, JAG VET HUR MAN RÄKNAR UT EN RYMDDIAGONAL!!!! Jag e så jävla stolt! :O
vi satt där i typ 2 timmar opch pluggade :S och sen så gick vi till skopunkten där jag köpte ett par blå/vit rutiga tygskor :) dom ska jag ha i sommar till en vit blus och ett par chions eller till ett par jeans shorts :)

idga är det Torsdag och jag åkte buss ut, många incidenter! herregud! det var ett mirakel att jag kom fram! (typ 30 min försent!)
haha, jag kan bara säga med några få ord:
jag gick inte av bussen när jag skulle, eller dom släppte inte av mig! och ute på landet så är det ju super långt mellan buss stationerna så jag orkade inte gå av vid nästa och gå tillbaka utan jag tänkte ''dom vänder väl snat. så lång tid kan det inte ta''
men jo! fan vad lång tid det tog!!!
men men, jag kom fram till slut (13:25)
HATA SL!!!

imorgon så ska jag till stan igen men Amanda :D då ska vi titta på sjal till min nya höst/tidig vår jacka :)
yay!!




see you later! :* /½

(jag vet jätte fina stavningar, ni får leva med det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0