sista dagen på lovet :(

Hej, idag har jag varit i stallet med Josefina och Ninni. Idag hoppade vi lite, jag på Lucke och Ninni på Queen. Josefina fick vara banbyggare. Vi hoppade som i en 8:a så det var ett hinder på kortsidan, ett på diagonalen, ett till på kortsidan och ett sista på diagonalen. Och så hade i ett hinder med vatten mattan eftersom Lucke måsta öva att hoppa på den och det gick bar efter ett tag. Då kunde han hoppa över den utan att få flipp föra, över och efter hindret, så det var skönt. Herregud han måsta klippas, han håller på att dö av värmeslag efter bara ett varv på fyrkanten! Det e ju pinsamt!  När vi kom hem så åt vi middag och sen så såg jag på solsidan. Haha, älska solsidan!!!!

Men nu så ska jag plugga lite och sen ska jag se på Big Brother! Yay!

Puss!

1 to the / to the 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0