Måndag/Tisdag

Det kändes inte riktigt som att måndagen blev som jag hade tänkt mig. Jag var ju inte jätte glad när dagen äntligen tog slut. Men det gick helt okej på södra latin, inte så bra som jag hade hoppats, men okej. När jag kom till skolan fick jag jätte ont i huvudet. Men jag gick inte hem, jag var tvungen att gå. När jag kom hem åkte Josefina ut till stallet själv. Och jag var hemma och såg på top model och sen på Big Brother. Det var kul och ett bra sätt att avsluta den värdelösa dagen.

Tisdagen har gått helt okej. Jag hade tyvärr spanska idag och när jag kom på att jag hade det var det nära att jag sköt mig själv. Jag hatar spanska. Efter skolan sprang jag hem och sen sprang jag ut med hunden. När jag kom hem bytte jag om till stallkläder och åkte till stallet. Det var jag som hoppade idag. Det gick inte heller så bra. Lucke är så jävla larvig, jag blir så trött på honom! Han har kommit på att vatten mattan är super läskig! Jag vi typ bara dö just nu!

Och imorgon är det nationellt prov i no, plus en till intagning på Viktor Rydberg. Sen på torsdag är det maxtest på gympan, och spanska i skolan, detta kommer at bli en usel vecka!

 /½


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0