Lördag

Det var super mysigt igår! Tack för kvällen underbara människor! <3

Idag så har jag städat, helt otroligt! Men, nu är jag kar och det är jätte fint och rent :) *stolt*.

Och det är inte klokt vad man hittar mycket när man städar. Jag hittade mitt Taizé kors, min gamla mat-lapp ifrån Taizé och en sån där vattenflaska på 2 liter, som också är ifrån Taizé. Haha, vilka minnen som väcktes! Jag hittade även en karta över Taizé, som vi som var där för första gången fick :)

Haha, härliga minnen! :D

Ja, det är väl det som har hänt idag, inte så mycket. Eller jo, Josefina ringde mig när jag var i tvättstugan och sa att Lucke hade tappat en brodd, så jag fick springa upp till aba ridsport och köpa en.

Intressant dag, ellerhur?

 

Hoppas ni har haft en roligare lördag <3 /½


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0