.

Dålig uppdate, jag vet men jag har inte haft ork att skriva. Men det ska fixas nu med el snabbgenomgång av veckan.

 Måndag: Jag kände mig lite sjuk på förmiddagen och stannade hemma men efter några Ipren kunde jag gå till skolan, så jag gick bara måndag eftermiddag. Då hade jag No och Svenska. På No:n fick vi tillbaka våra prov och jag fick ett ynkligt G+ fan vad agr jag blev! Jag skrev ju VG på VG frågorna och ändå får jag G+! BLÄ! Sen gick jag till Tanja och skrev på min gymnasieansökan och fixade några bilder på mig själv som jag skulle ha med mig till mina antagningsprov

 Tisdag: Då var jag bar i skola på förmiddagen och på eftermiddagen så åkte jag till Scen gymnasiet och gjorde mitt första intagnings prov, och det gick bra J Sen åkte jag till stallet med Joefina och Joefina hoppade den här tisdagen, det gick bra tror jag

 Onsdag: Då hade jag So prov och det gick också bra, men tyvärr så blev jag inte klar så jag fick fortsätta skriva på No:n. Och jag blev nöjd med mitt slut resultat. Och så hade vi engelska glosor till den dagen också, och det gick också bra. När jag kom hem så åkte jag till stallet men mamma och så red jag, det gick bra. Jag red lite öppna och skänkelvikning, han e så döttig! :D

 Torsdag: då hände det inte så mycket i skolan. Men så skulle jag ta bussen ut till stallet och så skulle jag få åkte hem med Ninni och Erik. Men självklar så missar jag bussen med 2 min! Så typiskt mig! Jag blir gaaalen!! Så jag fick gå ifrån stora vägen ( ca 2 kilometer) i snöstorm och motvind! My life was over! När jag kom fram till stallet så hade Lucke redan kommit in så jag lät honom äta upp sin kraft och så fick han stå lös i gången och äta sitt hö när jag mockade, fixade vattnet, höt och foderlådorna. Det gick jätte bra, han stod där så snällt och tuggande. GULLE! Men nr jag skulle tömma skottkärran så fick han komma in i boxen och äta upp resten av sitt hö där inne. Uppe i Octagon hittade jag Ninni så jag fastnade där och stod där i typ en kvart. Sen gick jag ner till mitt stall och gjord i ordning Lucka och jag lindade hans bakben, det blev jätte fint! Jag tog dom bruna Mias lindorna och matchade det med det bruna Mias chabraket, mycket tjusigt!  Vi red lite slutna och skänkelvikning så vi fortsatte lite på det vi gjorde i onsdag. Det gick ganska bra Sen åkte jag hem med Ninni och Erik och när jag kom hen hade jag fått bre av Scen gymnasiet där det stod hur det hade gått och hur högt poäng man hade fått. Och jag fick 20 av 20! IIIIIH, jag e jätte glad! :D

 Fredag: Det är idag :) och då så hände det inte så jätte mycket i skolan, jag hade No då jag pratade med Henrik och han ändrade mitt G+ till ett VG :D hihi, jag e fett stolt över mitt VG J  Ikväll ska jag till Amanda och ska vara där med Fia, Fanny, Malin, Amanda och mig själv. Jossi kunde inte, ditt lilla ob! <3  

 

PUSS! /½


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0