café 60

Dagen blev inte som jag hade tänkt, men det var trevligt ändå :)
jag hade ju tänkt mig att jag skulle in till stan med Amanda och titta på halsdukar till min nya jacka, men nej så blev det inte....
vi fick med oss Cornelia och Fia istället (åhnej!) haha, ne då love you girls! iaf, så jag tänkte ''woho! nu kan ju dom också hjälpa mig att titta''. Men nej, så blev det inte! för vi skulle fika istället! och jag e inte världens största fan av att fika men det var 3 mot en så jag gav mig. så vi begav oss till café 60 (första gången jag var där!) och det fanns jätte mycket att välja mellan och efter mycket tänkande blev det en choklad muffins och en cola för min del :) Och när vi väl satt där så flög tiden iväg och helt plötsligt var kl 5 och vi var tvugna att gå hem :S

när jag kom hen hade jag fått brev från St Eriks gymnaium för jag har sökt en teater, en musikal (ni får skratta, det gör jag), en bild och en samsam gren där, och idag fick jag brev från musikal och teater grenen och herregud, när jag såg vad man skulle göra när man sökte musikal så dog jag typ! haha, jag ska dansa! haha, jag har ju noll kordination! haha, skrattar åt bara tanken!
men men, man fick välja bland några låtar och jag valde Stevie Woner- isn't she lovely

haha, önska mig lycka till!

:* /½


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0