5 mars 2011

Idag är det lördag och jag tänkte att den skulle se ut som dom flesta andra lördagar, det vill säga tvätta och stallet, men det blev lite mer. Jag, Josefina, Ninni och Erik åkte till Södertälje för att köpa mat till Ninnis häst + att titta om det fanns något vi behövde för det var rea där Ninni köpte sin mat. Det fanns en jätte fin kavaj där som var blå med röd krage. Och så fanns det ett jätte fint blått schabrak med röd kant :)
Men jag och Josefina köpte ingenting utan vi kollade mest. På vägen hem så svängde vi förbi mc Donalds och när vi kom hem så droppade Erik och Ninni oss hemma så bytte vi bil till den lilla röda och så åkte vi i 2 bilar till stallet. Ninni skulle inte rida idag för hon hade bråttom hem så Josefina red ut på Queen och jag på Lucke. Vi hade bestämt att vi skulle rida ut med Ida och vi mötte henne inte alls långt in i skogen :)
Väl tillbaka i stallet så gick allt mycket fortare än jag hade trott. När vi kom hem så tvättade vi och sen så åt vi middag och tittade på melodifestivalen. Men men, om en kvart börjar Big Brother, haha så jävla roligt!


:*
 /½


Kommentarer
Postat av: julia J

tack!vad glad jag blir! det tog ett tag att göra! XD jag är såå dålig på att åka skidor! haha, men det är super kul, jag är jätte stolt, trillade inte en enda gång! rekord! XD vi ses på måndag!

2011-03-05 @ 22:15:16
URL: http://shulijo.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv:haha jaaa det säger allt! :D <3

2011-03-05 @ 22:38:41
URL: http://aamaandaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0