Jag ljög!... Eller?

Jag kunde inte blogga igår, jag är sååååååååå ledsen! men okej, igår shoppade jag ridbyxor med mamma. dom var mycket fiiina, ett par vita och ett par gråa från pikeur :D. sen åkte jag till stallet och kom hem runt 5 skulle jag väll gissa på, men jag är en tidsoptemist så ja...
när jag kom hem vet jag inte riktigt vad jag gjorde, men förhinder blev det iaf. och sen skulle jag sova för jag skulle upp tidigt nästa dag (alltså idag) 04:30 ringd min kl och det vara bara att åka ut till stallet, lasta hästen och sen åka iväg på tävling. Jag kom hem men en rosett och ett glatt humör! :D Josefina kom hem med en ny iPhone 4! (avundsjuk? svar: JAAA!)

Bilder kommer senare!
Puss! /½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0