Haha, har ganska tråkigt just nu!

Häst eller ponny?: Häst
Favorit ras?: ingen aning, går mest på individen
Gillar du kallblod? Ja, det gör jag väll
Har du häst/ponny?: Ja, jag har en häst
Är hästar allt för dig: japp
Gård eller lyxvilla?: Gård
Hur gammal är din häst/ponny?: 15 år 

TILL RYTTAREN:

Hur många ridhjälmar har du? 1
Hur många ridvästar?: 1
Dressyr eller hoppning?: Hoppning ofc!
Hur många ridbyxor har du? 3 par
Har du några ridstövlar/ridskor?: Ja, ett par stövlar

TILL HÄSTEN:

hur många sadlar har du? 2
Hur många scabrak har du? Haha, väldigt många
hur många träns har du? 2

till båda


vilka märke är det på din/ ditt/dina:

förbygel/martingal?
Jag har en brösta som är från GG och en martingall som är från lyckås
träns? Ett från GG och ett från Chevall
sadel: Dressyrsadeln är från Schockemhöle och hoppsadeln har jag ingen aning om
scabrak: Mest från Mias, några från Sjöhagen och Verdus + ett GG
skydd?: Ett par Eskadron och ett par so jag inte har en aning om
ridbyxor? Alla 3 är från Pikeur
tröja/skjorta/linne?: Jag använder mest piké i stallet och dom är från Gina, och min tävlings skjorta har jag ingen aning om faktiskt ;)
jacka?: Min vinterjacka är från Canada goose och även min dunväst, min vårjacka är min gammla från Äppleviken 
ridstövlar?
Ingen aning, men dom är från Italien

Haha, känner värkligen att jag har komm på mina grejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0