Det är inte kul att ha häst när det regnar och det inte finns nått ridhus!

Hej Hallå Tjena Tja Tjabba Tjenixen Hejsan! Nått mer sätt som man kan hälsa på? Nu sitter jag och lyssnar på Boys don't cry med Ulrik Munther och One less lonely girl med Justin Bieber, 2 av mina absoluta favorit låtar!:) Idag så hoppade jag, jag hoppade för Elisabet, hon som äger stallet. det gick nästan bra. Har inte hoppat på länge och efter ridpasset kändes det så dåligt så jag hade kunnat sälja honom till Mc Donalds och tagit mitt liv, förstår ni då hur dåligt det känndes? Men nu är det inte så farligt längre, jag har som sagt inte hoppat på länge, det spöregnade och eftersom det stallet vi står på inte har nått ridhus var vi tvungna att hoppa i padocken. Som sagt var vi blöta båda två och han känndes fin när det kom ett lite högre hinder, men för att komma till det lite högre hindret så var vi tvungna att komma över ett jätte lågt hinder först och det tyckte varken han eller jag var speciellt kul, och då var ingen av oss speciellt taggad på det högre hindret. Men allt som allt gick det helt ockej, men jag hoppas det går bättre nästa gåg. Och att det går mycket bättre i helgen då vi ska tävla! :) Jag och Lucke ska hoppa en 80 klass och en 90 klass här nere i Halmstad, på Halmstads fältrittklubb :) 
Önska oss lycka till! ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0