Cuz what kind of guy would I be if I was to leave when you need me most?

Livet kan vara underbart ibland men ibland så suger det så hårt så man önskade att man inte klivit upp ur sängen på morgonen. idag är det en sådan dag där jag gärna hade legat kvar i sängen. så ja... nu kommer ett litet deep inlägg här om ni ursäktar mig kära lilla bogg. Det började man att kl ringed kl 7 -.- och jag skulle åka upp till stallet. för jag har tagit med honom till halmstad över sommaren då jag har mitt landställe där. ja, hela dagen har varit bajs men nu lyssnar jag på lite musik och är genast på bättre humör, jag orkar inte skriva om denna hemska dag för då kommer jag bli p uselt humör och det orkar jag inte med. sååååå om ni vill veta så får n kika in lite senare och kolla om jag har skrivit om det eller så kan ni ju fråga mig när vi ses eller liknade....











Haha, den sista låte är gammla, jag veeeet! men dessa låtar får mg alltid på bra humör nu för tiden.... ja, man kan säga att detta är mina favoritalåtar ;)

Puss och kram! /½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0