looooooooooov!

nu e det lov! woho!
såhär kommer itt lilla lov se ut:
Lördag: stallet med josefina
Sönddag: stallet med JOsefina
Måndag: oklart om jag ska vara i stallet eller om jag ska vara hemma
Tisdag: Stallet med Josefina, kanske hoppa! :D
Onsdag: plugga och fika med Amanda och Malin
Torsdag: stallet med Josefina antar jag
Fredag: stallet med Josefina
Lördag: Stallet med Josefina
Söndag: stallet med Josefina

som ni märker så ser mitt lov inte så intressant ut, den roligaste dagen kommer vara onsdag. Och tisdag om jag ska hoppa då :)

ha ett skönt lov älskade vänner! :* <3



 jag förra våren i 8:an, fan vad jag längter till våren/sommaren!




jag och Lucke på förra stallet Asknäs :D



Malin (till vänster) och Amanda (till höger) på nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0