# ½

tja balabala polarN! eh, ja....

hihihihihihi. *host*
nej men gud jag och gunnarz har inte skrivit på skit länge kom jag på igår så jag tänkte skriva lite nu (YAY!) men ja.....

igår va jag på Q och det va skit Ql som vanligt! (haha, humorn e på topp). Det var skit sköna människor där och vi hade trevligt allihopp. vi gjorde sånghäften och pimpade dom! :D jag gjoder typ inget pimp på mitt :P sen drack vi kaffe och Mark stoppade ner 5 gem i en ledares kopp utan att ledaren viste om det. kaffet med gemen i smakade skit! men mitt kaffe smakade gott :D bra va!? just nu sitter jag och pluggar och har skit tråkigt! (BUU) ): men när alla läxor e gjorda så har man helgen fri! (YAY) imorgon ska jag rida, på esset :/ han e inte så kul att rida :/ och så ser alla killarna i min klass när jag rider för dom spelar fotboll precis bredvid :/ (BUU) det är jobbigt läge! D:

här är två bilder på mig och esste från förra veckan

 











bilderna är tagna av tilia lind http://tiiiilias.blogg.se/

The one and only angle # ½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0