½

tja tja bloggen! :* igår skrev jag inte, fy på mig! :( men jag sa åt gunnars att nu får hon ta att skriva :P men, igår var jag i stallet och jag red :) vi tränade lite övergångar, det stora problemet var att det var några som hoppade på ängen och jag red på ängen och min häst blir så jävla taggad när han ser andra härsta hoppa, för han vil ju också hoppa, men nu var det ju dressy som skulla göras så det var bara att rida förbi hindrerna och försöka få en lung och samsad häst... det gick ganska bra efter ett tag men han gick fortfarande åt helvete, tyvär :( men det kan inte gå bra varge dag, för iförrgår gick det skit bra :) idag så tog josefina honom på morgonen så jag e leding på kvällen, vad ska man göra då? jag man ska gå till Q :D *jätte många tummar upp* och så ska jag plugga lite no, *jätte många tummar ner* :'( när jag kom hem från skolan idag gick jag och hämtade min hjälm som hade kommit :D den e jätte fiin! :)
nej, nu ska jag då och göra iordning mig till Q, puss på er små gullungar! :*

/ ½

 <-- typ så ser min hjälm ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0