torsdag 16/9

hej hopp! idag har jag packat till Q-helgen! :D jag e jätte lycklig just nu för jag är snart klar med packningen och jag ska åka till vällingby imorgon med min kära mor och jag ska köpa nya koftor till hösten. men det är ju vällingby så man ska inte förvänta sig för mycket.
Så, imorgon bär det av till vällingby och så ska jag packa klart, och kl 19:00 är det samling vid ängby kyrkan så taggar vi till brommagården! :D *tummen upp* nej, nu ska jag göra nått annat och sen ska jag krypa ner i min varma sköna säg! :) *tummen upp* ingen. :P










så, typ det ska jag köpa och lite hårlålar och sånt :)
e tyvär inte lika säker på alla tröjor. vi får se hur dom sitter på :)

puss/ the one and only sickans angel #½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0