städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul.

hej hopp! idag var jag i vällingby med min mamma :D jag köpte 3 tröjor och ett par strumpor med barbapappa på, eller det var ett paket med 4 par i eller nått sånt. och så har jag packat klart och så har jag varit på nått möte i skolan, jag vet inte. men iaf, ikväll åker jag till brommagården med Q, det blir jätte nice och vi kommer nog ha skit kul :D
HAHA, jag var med i bromma bladet igår, inte världens bästa bild men det var väl kul att få vara med :P (eller inte)

jaja, see you later!
Puss och Kram skumbanan! /½

 på bilden är det: julia som håller i korset, jag(till vänster) och maja(till höger) går bakom, bakom mig går josefin(man ser bara hennes näsa), bakom henne går tobias och bakom honom går anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0