bloggish

hej på dig! ja, ingen av oss har bloggat på jätte länge. ganska mycket har ju hänt om man säger så, jag har tävlat på farmen och sen tävlade josefina på bromma ridklubb. jag fick 2 rosetter i mina klasser och josefina fick 1 rosett i sin klass. vår häst är bäst! :D puss på honom. just nu sitter jag i skolan och skriver, det får man inte göra men jag gör det ändå :P hihihi! jag känner mig fett tuff som vågar! xD

om 2 veckor åker jag till frankrike, närmare bestämt till Tiazé. där ska jag varia i typ 8 dagar tror jag att det är så då kommer jag inte blogga. och innan det måste jag till bromma blocks med min mamma och shoppa! det ser jag fram emot men mamma kommer ju att ha massa synpunkter men det strunatar jag i. jag vill inte ha några råd av henne, eller jo ibland. men nu tilbaka till shoppingen. jag måste handla tröjor, typ stickade. många vill jag ha, jag ska klara mig hela hösten och vintern, så jag måste ha många :P. igår fylde Maja Lundquvist 15 år, grattis gumman! hon fick ett biobesök av mig, hon har redan allt, så vi ska se vampyrer suger tror jag att den heter. :D det ska bli najs :) haha, asså förlåt men det är någon som skapat ett konto på facebook som heter Bbromma Sskvaller som blir vän med typ alla. och jag älskar deras ryckten, för dom är antingan flera dagar gammalt eller så är dom inte sanna. så snälla om ni läser dom så läs mellan raderna. det som står där är inte sant. det står ingent om mig men om folk som jag känner. så ta inget seriöst :D tack. nu måste jag kila. hinner inte rätta stavfelen. sorry, hoppas ni ser vad det står. puss!

/½ <3


 jag tävlar på farmen med lucke, 80 cm :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0